20.05.08

Nová image ... parohy


2. díl


Ženy zahýbají v zásadě ze stejných důvodů jako muži. Muži na jejich nevěru reagují v podstatě jako ženy.
Je tu však to ALE.



Žena - komu tedy patří

Okradený člověk si připadá jako největší blbeček a zoufalec, který si nedokáže ohlídat ani vlastní peněženku. Dle jistého paroháče v mém okolí to s nevěrou vypadá obdobně. "Když ti někdo přefikne tvoji ženskou, je to v podstatě krádež. Podívej se na zvířata, divochy nebo pravěký lidi, jak si hlídali a hlídaj svoje samice."

"Chtěl jsem ho zabít a ji možná taky," vzpomínal na své rozervání, když našel cizího chlapa mezi nohami své ženy. "Podvědomě jsem mu chtěl zabránit, aby šířil svoje geny. Chvíli jsem byl v depresi. Na buchtu jsem se vykašlal, protože jsem nesnesl představu, že máme v posteli společný majetek, a nabalil nástupkyni. Když se v takovýhle situaci začneš utápět v citech, je s tebou amen. Základem je si to v hlavě srovnat. Nebabrat se v tom, vyměnit a najít náhradu."

Jenže ne všichni berou nevěru jako důvod k rozchodu. A jsou i případy kdy nevěra naopak vztah upevní.


Bílá nevěsta a tři mládenci

V žádném případě tím nemám na mysli swingery či-li kontrolovanou nevěru. Je to spíš taková smlouva o neútočení a její porušení se rovná katastrofě. "Uzavírají" ji některé osvícené páry, ve kterých si partneři nechtějí lhát a podvádět se. Udržují jistou hladinu tolerance - nemusí se podezřívat, jelikož vědí.

Ne snad, že by manžel vodil své ženě domů své kamarády, jen stačí nepátrat. Mizí na víkendovou dámskou jízdu? Fajn! Vrátí se časně ráno? Jasně!

Chtěla bych však podotknout, že na to musíte mít velkorysou povahu a hodně ctít své kamarády.
Stejně tak jako jeden můj známý - novomanžel. Když začalo druhý den po svatební veselici svítat, naskytla se k vidění na zahradě rodinného domu opravdu roztomilá scéna. Nevěsta klečela na trávníku, před ní stáli tři mládenci s rozepnutými poklopci a ženich stál opodál a spojeně pokuřoval s vědomím, jak má dobrodružnou ženu a že si jeho nejlepší kamarádi svatbu skutečně užívají.


Já ano, Ty ne!

Ať si kdo chce, co chce říká, někteří muži stále žijí v dědičném mýtu o muži - rozsévači a ženě - úrodné věrné hospodyni. Stále se, naivně, domnívají, že můžou pobíhat od jedné postele k druhé, protože je to jejich přirozenost, zatím co my ženy, bychom měly rozdmychávat krb, protože nás to baví a máme tyto sklony naděleny samotnou matkou přírodou.
Nerada střílím do řad svých kamarádů a známých, ale tito znalci přirozenosti si zasluhují opravdu rozvětvené paroží.


Já ano, Ty možná ..

Můj nenapravitelně nevěrný zadaný kolega se mi svěřil nad propouštěcími papíry, že si toužebně přeje, aby si jeho manželka našla milence. "Samozřejmě by to muselo mít i své výhody a ne jen studené večeře a vlažný sex. Například by ji měl koupit nové boty, zaplatit dovolenou i s dětmi, umýt u nás vanu nebo třeba vysekat elektriku .. Představa, že já v nemocnici beru jednu službu za druhou, platím dětem oblečení, koníčky a bůh ví co ještě, zatím co ona si v klidu sexuje s nějakým bijcem, tak ta se mi nelíbí!"


---


Dlouhodobý a beznadějný nedostatek sexu? Šílená láska? Neodolatelná přitažlivost? Provokace? Pomsta? Léčba mindráků?

Ať už je důvodem nevěry jakýkoli pocit, je důležité důkladně promyslet, proč do nevěry, dámy, jdete. I když to tak nevypadá, a vy se rozhodnete toho svého oparožit, v samotném finále na tom bude hůř VY.

Nejhorším důvodem k nevěře je zvyšování vlastní ceny. Má dlouholetá kamarádka Šárka nevěru dokonce předstírala, jen aby svého sumce donutila vylézt z bahna a přeměnit se v lesklého bojovného pstruha. O tom jak dopadla, víme všichni své ...


A na závěr bych se chtěla podělit o svůj raný verš, který se sem hodí: " a ty kanče bez penisu, sejdeme se na tenisu!"





Žádné komentáře: