22.07.07

Jednou za dva roky na týden

Nejnovější novinkou je asi pan Božský.
Sice ráda používám přísloví, že historie se opakuje, ale v tomto případě pevně věřím, že to tentokráte dopadne poněkud lépe.

Ani přesně nevím, jak to vše začalo, pokud tedy vynechám náhodné setkání před seminářem, kávičku postáži a doručení knihy na dermatologii.
Ale určitě se to stalo minulou sobotu, když mi Petr opět dal najevo,že dochvilnost,zodpovědnost a respekt nepatří mezi jehosilné stránky. Asi jsem se tenkrát cítila dost sama a to vedlo k tomu, čemu říkám "terapie šokem" - a přes své odhodlání se Božskýmu nikdy první neozvat, jsem mu napsala, zda v neděli neslouží,že mu dlužím nevratnou zálohu za knížku.
Skončilo to tím, že mi navrhl kus řeči na jeho noční službě v po.

Po těch pár letech jsem si myslela, že mě už nemůže ničím překvapit...avšak i zázraky se dějí. A mápředstava brzkého návratu domů se rozplynula ve 3hod ráno, kdy jsem usnula.
Povídali jsme si asi do 2.hod, zdůrazňuji povídali, jelikož Dan si vždy vystačil s vlastním monologem!! Bylo fajn, když jsme si vyměňovali své zážitky z práce nagynekologii, i když je fakt, že já jich tolik neměla.
Dokonce jsme zavzpomínali na staré časy. A nejvíc jsem se nasmála, když svůj vztah k Marcele, která na něm konečně vymámila klíče od jejich vily,charakterizoval jako "jsem u šípku" .
Varianta"jsme v křížku" se mi však líbila víc.

Když si vzpomenu,jak jsem si ním byla před 5 td na kávičce a v očích mi lítalo "polib mě", tak jsem se musela až pousmát, když se letmo dotkl mé ruky, něžně polibíl, a pak mi asi po hodině řekl, že jsem zvíře.

Nevím,jestli mám nějaké zimní záchvěvy větší krásy, vtipu či šarmu, ale když mi při loučení ráno řekl, že se mi ozve, a ve středu se vážně ozval, ve čtvrtek jsme šli na skleničku, tak se mi zima začíná moc líbit.

A nesmím zapomenout, že dokonce splnil pár věcí, o kterých padla zmíňka v pondělí.

ANO - vše más vůj háček. A to fakt, že Božský je Božským proto, že takovéto chvíle nastávají v intervalu 2 let a to po dobu asi tak týdne, že dokáže ženě dát to, co jí chybí a spojit příjemné s užitečným.
Takže buď se o5 v td ozve a něco podnikneme, nb se neozve, a potkáme se až na mé další stáži.


A heslo této story?? Stejné jako před 2 roky " Marcele to neřekneme"!

1 komentář:

Blue řekl(a)...

Marcele to už říct můžeme :)