06.03.08

Homer je zpět ..




... a s ním i jeho super hlášky!


* Vyhnout se povinnosti svědčit u soudu je snadné. Musíte prostě říct, že máte předsudky vůči všem rasám.

* Viděl sem tenhle film o autobusu, který musel jezdit po městě osmdesátkou a nesměl zpomalit. Jinak by vybouchl nebo tak něco. Myslím, že se to jmenovalo Autobus, který nesměl zpomalit.

* Nejsmutnější den mého života byl ten, kdy jsem si uvědomil, že svého tátu porazím skoro ve všem. Bart ten pocit zažil už ve čtyřech letech.

* Zajímalo by mě, kde je Bart... Jeho večeře už je celá studená... a snědená.

* Jdu se ženou, kterou miluju, na zadní sedadlo svého auta a vrátím se až za deset minut!

* Není jednoduché balamutit těhotnou manželku a starat se o malého spratka, ale já to všechno zvládám a ještě mi každý den zbývá osm hodin na televizi.

* Že mě to nezajímá, ještě neznamená, že tomu nerozumím.

* Kdy se jen poučím? Odpovědi na složité otázky bytí a nebytí přece nenajdu na dně půllitru, ale v televizi!

* Jestli opravdu chceš v životě něčeho dosáhnout, musíš tvrdě makat. A teď buď zticha, v televizi budou hlásit čísla sportky.

* Zkusil jsi to, opravdu ses snažil, ale nepovedlo se to. Ponaučení zní: Raději se o nic nepokoušej.

* Připíjím na alkohol: Zdroj a řešení všech problémů.

* Barte, naučím tě tři věty, které ti pomohou v jakékoli složité situaci, kterou ti život přichystá:
a) Vem to za mě.
b) Skvělý nápad, šéfe.
c) Takhle už to bylo, když jsem přišel.

* Cítím, že mám obrovskou moc. Asi jako Bůh, když drží v ruce pušku.

* Marge, nemůžu jít do práce v růžové košili. Všichni ostatní nosí bílé. Nejsem tak populární, abych si mohl dovolit být odlišný.

* Když se v továrně něco pokazí, může za to ten chlápek, co nemluví anglicky.

* Jestli se na mě rozzlobíš pokaždé, když udělám nějakou blbost, tak asi budu muset přestat dělat blbosti, nebo co.

* Někteří lidi se nikdy nezmění. Anebo se rychle změní a pak se zase rychle změní nazpátek.

* Normálně nejsem věřící člověk a moc často se nemodlím, ale jestli tam nahoře opravdu jsi - zachraň mě, Supermane!

* Marge, přece jsme uzavřeli jasnou dohodu: Tvé sestry nebudou chodit na návštěvu po šesté hodině a já přestanu jíst tvé rtěnky.

* V průběhu posledního týdne bylo mým celoživotním snem stát se vynálezcem.

* Počkej, Barney, když chceš létat letadlem, tak musíš být střízlivý. Chci říct, že to není jako řídit auto.
* Prosím, nesnězte mě! Mám ženu a děti… Snězte je!

* Ach jo, proč mě ti debilové nevezmou do toho jejich kreténského klubu pro blbečky…

* Pamatuj si, Barte, nesmíš se bát žít život na pokraji zákona. A teď už musíme domů, než se Marge naštve.

* Celý život jsem prožil jako obézní muž uvězněn v těle tlustého chlapa.

* Být zaživa sežrán krokodýlem je stejné, jako když usnete… v míchačce.

* Sláva byla jako droga, ale ještě silnější byly drogy.

* Synu, žena je jako pivo. Pěkně voní, pěkně vypadá a šel bys přes mrtvoly, abys ji získal. Ale jedna žena ti nestačí, brzy budeš chtít vypít další ženu.

* Život se skládá z jedné kruté porážky za druhou, až si přejete, aby byl Flanders mrtvý.

* Barte, kdybychom měli 10 000 dolarů, byli bychom milionáři! Mohli bychom si koupit fůru užitečných věcí, jako třeba… lásku!

* Jestli je pistole dost dobrá na to, aby chránila něco tak užitečného, jako jebar, je dost dobrá také na to, aby chránila mou rodinu.

* Počkejte, já bych neměl řídit. Vždyť jsem opilý jako prase. Vlastně bych se neměl ani poslouchat.
* Myslím, že děti jsou budoucnost. Pokud je nezastavíme… teď hned!

* Celý život jsem měl jeden velký sen - dosáhnout všech svých cílů.

* Dobře, přestaňte panikařit. Vydělám nějaké peníze tím, že prodám jedno ze svých jater. Jedno mi stačí.

* Do téhle šlamastiky nás přivedla naše vlastní tupost a tupost nás z ní zase dostane.

* Dobře, mozku, ty nemáš rád mě a já nemám rád tebe, ale tohle musíme mít co nejrychleji z krku, abych tě mohl zase v klidu jít zabíjet pivem.

Žádné komentáře: