12.11.07

Kudy - tudy? Už jde, Mr. Fuck Buddy!

"Moc si se mnou nezahrávej, podmínky diktuji já! Žádné otázky, závazky a city. Zajímá mě jen sex!"
Život bez vztahu - ano. Život bez sexu - nikoli.
A právě kvůli zajištění přirozené pudové potřeby jsme ochotni zacházet stále dál a dál.
Ještě před padesáti lety bylo nemístné pokusit se sbalit muže, natož se s ním jen tak vyspat. Dnes je tomu zcela jinak!


Přítel vaší vagíny
O koho to vlastně jde? Fuck buddy lze volně přeložit jako přítel na sex.
A že nejde o nic nového?? Vždyť přeci každý měl nějakého toho lepšího karamáda.
Jenže fuck buddy je spíš přítel vaší vagíny, než-li vašeho "já". Nemusíte ztrácet drahocenný čas konverzací o politice, návštěvami divadelních představení, dokonce si nemusíte ani rozumět.
Jediné, co mezi vámi funguje, je přitažlivost. Nevoláte si, když je vám smutno, nýbrž si voláte jen tehdy, když máte chuť na sex.

Předpokladem fungování takovéhoto vztahu je, že oba chcete to samé a nečekáte víc. V sexu nemáte před sebou žádná tajemství, nestydíte se a experimenty vám nejsou cizí.

Romantice vstup zakázán
Pokud očekáváte, že vás bude bombardovat každý den esemeskami, minimálně dvakrát do týdne vás vezme na romantickou večeři, či vás objímat u každých popelnic, tak zažijete velmi brzké zklamání.
Pravý fuck buddy se právě vyznačuje tím, že romantice neholduje, a to ani sám a ani s vámi, a jediné, co jej zajímá, je jen vaše tělo. Neplýtvá svou energií na pobíhání po zlatnictví, na vyznávání lásky či dešifrování vašich očekávání a představ, nýbrž ji směřuje každému centimetru vašeho těla. V posteli nikdy nezklame - má totiž čistou hlavu, nezatěžuje se možným strachem z opuštění, nemá komplexy.

No love
Úskalím toho vztahu je však četnost takovýchto mužů. Toho pravého fuck buddy není vůbec lehké najít. Ne že by snad nebylo dost mužů, kteří kývnou na nezávazný sex, ale musíte si najít toho ideálního. Musí vám sedět a nesmíte se do něj zamilovat.
Nejlepším způsob, jak si najít padnoucího buddyho, je seznamka. Ale nepočítejte s tím, že hned na poprvé budete mít štěstí. I na seznamce se totiž vyskytují muži, kteří touží nejen po sexu, ale také po vztahu. A to i takovém, kdy byste mu občas uvařila nebo vyprala ponožky, které u vás náhodou zapomněl.
Pravý fuck buddy takový není - je dostatečně schopný a sebevědomý na to, aby vás zatěžoval svými problémy.

Pravidla rošťárny
Pro správnou funkci je nutné se držet správných pravidel.
Formu vašeho vztahu (to, že on je fuck buddy) si ujasněte hned od začátku. Na rovinu mu řekněte, že chcete jen sex, žádné city. Věnujte se intenzivně pouze sexu. Po výkonu ho pošlete domů, snídani do postele by vám stejně nepřinesl a noviny by si nechal.
V žádném případě mu nevolejte, pokud máte depresi, pokud se cítíte sama, pokud máte premenstruační syndrom. V těchto případech využijte služeb kamarádky nebo maminky.


A na závěr něco ze života študáka:
někdy se vám poštěstí, tak jako Lence, a svého fuck buddyho potkáte na první schůzce: "dělala jsem asistentku na pitevně v letním semestru. Líbil se mi, přitahoval mě, a tak jsem ho pozvala na večeři. Jenže pak to přišlo - po deseti minutách jsem zjistila, že s ním nemám vůbec co říct a to byl stejně jako já medik. A tak jsem mu nabídla, zda bychom se nemohli spolu jen vyspat. Kývnul. Kývnul i o hodinu později, když jsem mu sdělila, že bych jeho sexuálních služeb chtěla využívat i do budoucna, zcela nezávazně, žádné přátelství, žádné city.

Žádné komentáře: