09.11.07

Sexuální závady

Občas by se ve vás vášně nedořezal???Jaké jsou nejčastější erotické retardéry???


Marcela má naprosto jasno, jaké vlastnosti by její "Vysněný" měl mít - sympatický, vtipný, chytrý, spolehlivý, volat dvakrát denně a nezapomínat na narozeniny její matky.
To zase Bára má jasno, jaké vlastnosti by "Úžasňák" neměl mít - nešpehovat, nepodvádět, nelhat, nenechat se živit, nezapomínat na narozeniny její matky.
A co mají společného??? K tomuto výčtu připisují ještě z hořké zkušenosti věci, které milenec nesmí v posteli udělat, aby byly ochotné do ní s ním opětovně skočit.


1. K.O. pro váš orgasmus

Marcela a její poslední noc s jejím posledním ex: "jen co jsme přišli domů, už jsme byli v peřinách. Bohužel, Kamil neměl na nějakou předehru vůbec pomyšlení. Párkrát mi tam dole přejel prsty a okamžitě se pustil do díla. Jen co byl hotov, prostě sprostě ze mě slezl a šel si k počítači vyřizovat maily. Byla jsem v naprostém šoku. Poznámka, zda náhodou nezapomněl na mě, v něm nevzbudila větší zájem. Na sekundu ke mně otočil hlavu, zamyslel se a pak prohodil, že se mám dodělat sama. Pak nerušeně klikal dál."

Starého psa novým kouskům nenaučíte. Stejně tak nemá cenu se snažit napravit extrémní případy sobeckosti. Vždy ho bude zajímat pouze jeho vyprázdnění , a přestože pod hrozbou vaší ztráty může být ochoten na vás trochu zapracovat, nikdy se nedostane dál než na rutinní mechanické tření.

Jediné nabízející se řešení je oplacení stejnou mincí - po několika rychlých vyvrcholeních, kdy ho mezi nohy vůbec nepustíte, pochopí, kde vězí chyba.


2. Larrin Deo
Tentokrát trpce zavzpomínala Bára: "potkali jsme se v baru a protančili jsme celou noc. Po té, co zjistil, že mi není až tak lhostejný, mě objal a políbil. V tu chvíli mě zaplavil smrad z jeho potu, ale protože jsem nechtěla být příliš skeptická, tak jsem to přičetla našemu tanečnímu nasazení. Následovalo pár skleniček u baru a on přišel s návrhem pokračovat u něj doma. Nechala jsem se zlákat představou nezávazného sexu a tak jsem přikývla.
Tato představa byla natolik silná, že jsem se rozhodla ignorovat neskutečný bordel u něj doma a snažila to přebít další představou, že nepořádek je pro muže typický. Avšak ve chvíli, kdy mě povalil na prostěradlo, které zažilo nejedno roční období, se mi málem zvedl žaludek. Takže jsem nás nasměrovala do koupelny, kde se to konečně začalo vyvíjet slibně. Bohužel ne na dlouho - pošeptal mi, že ho rajcuje jazyk v uších. Stačil mi jediný pohled do jeho nejspíš roky nemytých boltců a udělalo se mi opravdu zle.
Okamžitě jsem všechno skončila a utíkala pryč!!"

Je v podstatě jedno, zda vás odpuzuje jeho pročůraný rozkrok, pot smíšený s levnou kolínskou nebo dva týdny nečištěné tesáky, protože nevole, kterou od něj za případnou nápravu sklidíte, za to rozhodně nestojí. Veškerou svou energii směřujte tedy jen na svůj urychlený odchod!


3. S jeho bývalkou navěky
"Když jsme se poprvé a v podstatě i naposledy dostali s Jardou k orálnímu sexu, dočkala jsem se opravdu kvalitního zchlazení", vzpomíná Marcela. "Jakmile jsem pocítila, že se blíží k vyvrcholení, tak jsem pokračovala už jen ručním drážděním. Což mělo za následek, že se Jarda domáhal vysvětlení, proč jsem jeho sperma nechtěla spolknout. Má odpověď, že to nemám ráda, očividně působila jako olej přilitý do ohně, protože jeho reakce byla dech vyrážející - ´Hanka, to polykala vždycky!´

A kdo byla Hanka??? Hanka, byla samozřejmě jeho bývalka.
Zhrzeně jsem odsekla, ať mu tedy vykouří ona, a odešla jsem. Za necelý týden jsem je potkala, jak se "zamilovaně" procházejí po obchoďáku."

Ano, poznámky typu "hm, umíš to líp než moje ex" vás nerozpálí, alespoň ne k vášnivým erotickým hrátkám. Takovými poznámkami spíše odkazuje na fakt, že před vaší romantickou láskou se stejně náruživě oddával někomu jinému, což vy z vědomí radostně vytěsňujete.
Pokud ho opravdu milujete, dejte mu jasně najevo, že v posteli jméno jeho ex prostě nepadne, nebo je konec.
V případě,že vám vadí jeho sklon myslet vedle vás na výkony jiné ženy, ho radějipusťte k vodě. Nemá-li dost taktu, nedostane se už k žádnému milostnému aktu.


4. Báseň o jeho matce
To Bára měla podobný zážitek, akorát v něm figurovala jiná žena: "skončili jsme se dravým sexem a já si připadala jako erotická bohyně. Cítila jsem se skvěle a už už jsem se chtěla zeptat Jindry, zda i on má dobrý pocit z dobře odvedené práce. Když on sám začal zasněně vyprávět. Nemluvil však o mně a ani o nás, nýbrž o své matce. Vzpomínal, jak se s ním koupala nahá, když byl malý, a jak mu sušila ručníkem vlásky.
Zírala jsem jak zjara. Jsem holka otrlá, ale toto na mě bylo trochu moc. Odešla jsem a našla si jiného partnera."

Některá témata jsou po sexu tabu. Ať už je to zmiňovaná supermáma, či výkonná sekretářka, kterou v pondělí přijal, anebo tetička mající pejsky a kočičky, je dobré se mít na pozoru.
Pokud myslí po postelové vichřici na jiné bytosti než na vás, je možné,že si někoho jiného představoval i během milování. Raději si najděte někoho, kdo bude blázen jen do vás!



A co na to muži???? Co na nás ženách nemusí, co se jim příčí, kdy hrůzou křičí??
(Petr, Milan a Honza se nebáli a svěřili se.)


1. Petrův bobr
„Nemám rád, když má žena chlupatý huňatý rozkrok, jenomže to se předem zjistit nedá. Jednou jsem strčil ruku do jedněch kalhotek a okamžitě se vyděsil. V takové situaci bohužel není možné hned ucuknout, jako když se dotknete horkých kamen. Musel jsem zatnout zuby a pokračovat alespoň ve vnější stimulaci. Zalhal jsem, že nemám ochranu. Partnerka proto chtěla orál. Utekl jsem pod záminkou, že jdu shánět kondom. Nikdy jsem se k ní do bytu nevrátil.“


2. Milanova sjezdovka
„Netušil jsem, jak její klín vypadá. Když se mi ale ukázala nahá a já zjistil, že je úplně holá, byl konec. Připadal bych si jako pedofil."


3. Honza a malíři
„Jednou mi partnerka v okamžiku nejvyššího vzrušení řekla, že bych si mohl v ložnici vymalovat, že už se mi loupe omítka. Akci jsem nedokončil.“














Žádné komentáře: