20.10.07

Kdy a s kým


Nejorgastičtější zážitek vámi zacloumá během skotačení „zezadu“. Podle psychologů za něj vděčíte faktu, že na svého partnera jednoduše nevidíte. Pak se totiž odvážete mnohem víc, než když co chvíli podle výrazu v tváři kontrolujete jeho roztoužení.

Je nutné, aby ke kvalitnímu sexu patřila láska, nebo je kvalitní sex lepší bez emocí?

"Stačí nám dobrý sex???"
"Jak komu!!"

Populaci lze rozdělit do 3 skupin:
První skupina si nedokáže sex bez lásky ani představit. Představa, že by se milovali s člověkem, ke kterému nic necítí, nebo který je pro ně cizí, je pro ně absolutně nepřijatelná. Prostě, když nemiluješ, není co řešit!
Druhé skupině dobrý sex stačí. Jsou to praktici a vědí, že chemie zamilovanosti jednou vyprchá, ale kvalitní sex přetrvá a stát se tak příjemným zpestřením dnešního hektického života.
A konečně poslední, třetí skupina, tak ta víc než dobrý sex nevyžaduje. Velké city silně odmítají, jsou pro ně příliš svazující. A že by se cítili nějak amorální?! Proč!?! Vždyť kolem sebe slyší, jak sex je zdravý, kolik se při něm spálí kalorií ...

Básníci a volnost
Jednou lord Byron prohlásil: "kdyby se milovali pouze zamilovaní, pak by lidstvo muselo dávno vymřít!" Byla to sice cynická poznámka, ale ...
Byron byl ve své době považován za enfant terrible a velkého proutníka a tajně se spekulovalo o jeho milostné náklonnosti k básníkovi Percymu B. Shelleymu, a dokonce o homosexuálních sklonech. Jak milostná náklonnost, tak ani homosexuální sklony se nikdy nepotvrdily, ovšem je fakt, že Byron a Shelley spolu uzavřeli pevné přátelství a spolu také bojovali proti předsudkům a konvencím, které zhloubi duše nenáviděli. Na svoji dobu šli docela daleko. Propagovali volnou lásku a Shelley nutil svoji první ženu, aby sdílela domácnost nejenom s ním, ale i s jeho přáteli a byla jim po vůli ve všem, čeho si budou žádat. Když odmítla, odešel od ní se šestnáctiletou Mary a její sestrou Claire a nějakou dobu žili všichni společně u Ženevského jezera v těsném sousedství lorda Byrona.
Přátelství obou básníků neohrozil ani poměr Byrona s Claire, která přišla do jiného stavu a porodila mu dceru Allegru. Mary, která se později stala Shelleyho ženou, se proslavila napsáním hororové povídky Frankenstein.

Sex bez lásky a volnou lásku jako takovou považovali Byron, Shelley i společnost, která se kolem nich pohybovala, za něco zcela přirozeného. Naopak prohlašovali, že je zcela amorální stavět se svým tělesným potřebám, strádat na těle i na duchu. Nebáli se ani poukázat na skutečnost, že nejsou o nic "nenormálnější" než-li ostatní, jen se o svých láskách a tužbách nezdráhají otevřeně bavit a je i provozovat.

A že by to chtělo i nějaký další důkaz? Co taková manželství z rozumu? Taková manželství byla vším, jen ne svazkem překypujícím láskou a vyššími city.

Nemiluješ, nespi!
Zeptala jsem se svých dvou dobrých přátel, jak se na tuto problematiku dívají oni.

Kuba, kterému je petatřicet a za pár měsíců se stane primařem, se neostýchal a začal: "nejlepší sex jsem zažil se svými ex. Samozřejmě, že nespím se všemi svými bývalkami, ale s těmi, s kterými jsem spal během rozchodu nebo po něm, tak to byl pro mě skvělý zážitek. Tu a tam mě napadlo, čím to tak je ... Nejspíš to je tím, že z obou spadne tíha vztahových povinností, jako například, kdo půjde se psem, kdo s košem, kdo vybere dárek pro mou matku apod. Soustředili jsme se pouze na sex. A bylo to dokonalé!!

To Marcela na to šla z jiné,konkrétnější strany (ona si někdy vystačí naprosto sama ): "asi před rokem jsem nachytala svého tehdejšího přítele u nás doma s naší sousedkou. Měla jsem dojem, že i přes mou přítomnost chtějí pokračovat .. Sousedka si s odchodem dávala na čas, stejně tak jako s oblékáním a špulením rtů, prsů a zadkem. To Pavel už začínal být trochu nervozní, a když jsem se ho po jeho odchodu ptala, zda toto má zapotřebí, tak spustil, že miluje jen mě a ta z prvního patra nic neznamená. Samozřejmě jsem mu nevěřila. Vždyť, kdyby pro něj nic neznamenala, tak s ní nespí. Tím jsem mu nahrála na smeč - tu hodinku a půl každé pondělí trávili v naší posteli, kuchyni, na naší pračce a na stole čistě jen kvůli sexu. A že jsem to nechápala a nechápu do dnes??? Každý mámě něco - já mám od té doby byt jen pro sebe."


Závěrem:

Francouzský sexuolog Alain Héril, který se mimo jiné zabývá dějinami sexuality, říká: „Zkoumat historii lidské sexuality je jako vydat se najeden velký, dlouhý, nekončící mejdan. Jeden neví, kam ho večírek dovede. Proti nenadálým koncům je vždy třeba se chránit.“

Žádné komentáře: