05.10.07

Ona, on, pláž a .. plno lidí kolem

"Byli jsme se přítelem na dovolené na Rhodosu a já ještě před odletem plánovala milostné hrátky v příboji nebo na písčité pláži při západu slunce. Avšak .. pláže byly plné lidí. Jednou večer jsme dostali chuť na sex a já navrhla ...

... že zkusíme zajít k moři. Doufala jsem, že za tmy tam budeme sami. Ale jaké to bylo nemilé překvapení - u vody bylo skoro stejně rušno jako ve dne.
Nerada se vzdávám, a jako kdyby tomu osud chtěl - měla jsem dlouhé tričko ala šaty, a tak jsem si na Romana nasedla a přetáhla jsem jej "kolem dokola" jak to jen šlo. Esteticky žádná sláva, ale nic tak vzrušujícího jsem před tím ani potom nezažila!"

I takto to se dají "popisovat" fotky z dovolené od moře :).




A při čtvrtečním obědu si na svou dovolenou zas zavzpomínala má kamarádka, která si to užívala "do posledního sousta" :).

"Včera jsem se vrátila z úžasné dovolené v Chorvatsku, na kterou jsem si vyrazila se svou kolegyní z práce. Už při předávání klíčků od apartmánu jsem si všimla recepčního, který byl opravdu ale opravdu velmi sexy. Snažila jsem se s ním zlehka flirtovat, ale on vůbec nezabíral.
Poslední večer našeho pobytu jsem seděla před zrcadlem a najednou jsem slyšela sama sebe - "Tak on nezabírá? Nezabírá! No, tak to tedy ne!" Vzpomněla jsem si na firemní hodiny asertivity a večer, po skončení směny, jsem si na něj počkala za hotelem.

Šli jsme se projít k moři, přeskakovali jsme vlny, bláznili v písku a na konci jsme se vášnivě pomilovali na dřevěném molu. Byla to nádhera. A protože jsem velmi zvídavá, nedalo mi to, a zeptala jsem se ho, proč mě po celou dobu ignoroval. Jeho odpověď mě překvapila a zároveň potěšila .. Měl dojem, že by s ním tak hezká holka nechtěla nic mít a on by se jedině ztrapnil."


A pro ty, které nebyly u moře, v moři či vedle něj:
Při laboratorním pokusu umístili vědci do klece krysí pár. Sameček sek partnerce vůbec neměl až do chvíle, kdy dostal dávku kofeinu. Pak neváhal a s nadšením se vrhl na svou netečnou společnici. Podobně kofein účinkuje i na lidi. Proto pokud nemůžete svého znaveného hezouna přimět k akci, dvojité presso mu zaručeně vžene krev do "mozku".

Žádné komentáře: