02.09.07

Vlk a jeho sen

Shodou okolností, když jsem probírala téma "erotické sny" s vlkem, tak mi vlk prozdradil, že předešlou noc se mu jeden takový lehce erotický sen zdál.Což již samo o sobě je pozoruhodné, neboť vlk dle svých slov spí jako dřevo a sny si v drtivé většině nepamatuje. A pokud si tedy už nějaký ten sen zapamatuje, musí to být opravdu něco.Je ale zajímavé, že ačkoli jsme byli oba vystaveni stejným podnětům, tak každému se zdálo něco diametrálně odlišného. Zatímco mně se zdálo o Seanu Connerym, vlkovi se zdálo o mně ...
Nejdřív jsem ani nechtěla slyšet podrobnosti jeho snu, ale pak mi zvědavost nedala a začala jsem vyzvídat.
Po "chvíli" nátlaku mi to vlk prozradil.
Cituji: "pamatuji si jen takový krátký úsek, bohužel. Stál jsem v tom snu za tebou a už ani nevím, zda jsem tě jen tak objímal nebo jen tak nemravně otlapkával. Každopádně tam nějaké ty decentní dotyky byly, ale na nikterak choulostivých místech.Tuším, že jsem tě v jednu chvíli hladil na bříšku (prstu), proti čemuž jsi nic nenamítala, pak jsem ruce přesunul trochu výš, ale v momentě, jak jsem ti šáhnul na prsa, tak jsi začala frflat, já se nasral a radši se probudil."

Tento sen raději nebudeme dále komentovat .. :), raději dejme slovo Sigmundu Freudovi:

Žádné komentáře: