08.08.07

Jak Blue a vlk diskutovali

Bylo nebylo, jedno Lambrusco. Druhé Lambrusco. O dalších Lambruscích prameny taktně mlčí a my se může jen domýšlet, co bylo dál. Bylo první slepice nebo vejce? Lambrusco!! Naše italská slepice snáší totiž výhradně (díky bohu) jen Lambrusco.

Tématem naší dnešní sofistikované diskuze byla gender otázka, konkrétně mají Lambrusco raději muži či ženy (já hlasuji pro ženy). Po dnešku se zdá, že je to fifty fifty (kecy), proto jsme si po vzoru známého pořadu Katovna nasadili fousy (no, já taky) a jali se diskutovat.

Zatím jsme k ničemu nedošli, zato padlo další Lambrusco (máme, docházející, zásoby). Nevím, co dál napsat, Rejžek odpadl (chlapi nic nevydrží).
Poslední, co Rejžka před smrtí zajímalo, bylo, zda-li ženy skutečně oceňují krásu chodidel nebo jen čumí na boty (hádej, joudo). S úlevným výkřikem "ještě že nejsem hobit" padl Rejžek za vlast (jsme tu naštěstí ještě my dva, já a vlk).

Pú, tak mám dotaz (naliji ti). Na co se tě mám zeptat .. Jak se stavíš k vodním sportům???
Pozitivně, neboť jsem starý (to je pravda) sportsman.
Dodáš k tomu ještě něco????
Ne.
Dobře :).

A co ty a vodní sporty??
Já jsem nováček.
No, to mi nepovídej, tys byla vždy velmi talentovaná..
Ano, to jsem byla, jsem a budu :). Máš nějaké konkrétní dotazy?
No, to nemám, to snad radši nemám!!! A rychle mi podej to Lambrusco.

Forza Italia, forza Lambrusco!!!

O mnoho hodin později ..
Pij, pú, rychle, už se stmívá!!!!
Je to vůbec Lambrusco??? Cos mi to nalila, Maryšo?!?! Hned jsem si říkal, že je to Lambrusco nějaké ztuchlé.
Nekecej a pij!!! Manžel bude brzo doma ... :)

Žádné komentáře: