19.08.07

Podruhé - lambrusco, Blue a vlk

Vlku, ty jsi takový všestranný - ale nejvíc se mi líbí tvé vlohy pro poezii .. Pokaždé něčím novým překvapíš! Jak to jen děláš?
Hmm, ty lichotnice, že ty po mě něco chceš, že mi tak lichotíš?
Když se to vezme kolem a kolem nebylo by to poprvé, viď :)?!
No právě, proto se ptám, co bys ráda? :)
Já bych ráda do nebe ..
Tak pojď :)
Njn, ale to není tak jednoduché :( .. Ty znáš Ježíše osobně???
Co sem pleteš Ježíše???????
Babička vždy říkala po každém mém "prohřešku", že si mě Ježíš do nebíčka nevezme .. A ty najednou - tak pojď!!
No právě, Ježíš tě tam nevezme, ale já tě tam vezmu rád :)
Jj, to říkal i spolužák z vejšky a pak mě u nás doma ošukal :)
No a o čem asi mluvím?
Hnus! Hovado!
Tož lepší než hladit hubici hasičské hadice hýžděmi :)
Hm, a bude hmla????????
Ano, před očima se ti rozprostře hmla rozkoše :)
Fuckmejesus!!!!!!!!!
Jooooooooooooooooooo!

Žádné komentáře: