30.08.07

Rancho relaxo



Marge: "Homere, potřebuji dovolenou."
Homer: "Cože??? Ale my jsme byli na dovolené!!"
Marge: "Já chci jet na dovolenou sama!"
Homer: "Cože??? Ty se chceš rozvést?? To ne, já se polepším .."
Marge: "Ale ne Homie, tak jsem to nemyslela .. Stále Tě miluji, ale prostě potřebuji vypadnout!"

Přesně tak. Jsou prostě chvíle, kdy partner nebo partnerka potřebují svůj svět na určitou dobu (hodina, den, týden..) sami pro sebe.
Co s tím??? Jak to tomu druhému vysvětlit??? Po takovém sdělení se dá totiž očekávat tázavý pohled, údiv, zděšení, kolaps, myšlenky na rozvod, infarkt.

Má cenu něco vysvětlovat? Pochopí to ten druhý??
Ať tak či onak je to prostě nutné. Jednou za čas je potřeba lehnout si sama do vany se skleničkou šampaňského a říct si " dejte mi všichni pokoj, chci mít klid". Ideální je být při tom někde daleko, aby se nestalo, že na dveře koupelny zabuší váš přítel se slovy "už jsi mi vyžehlila tu košili?".
V seriálu Simpsonovi Marge odjela se zrelaxovat do Rancha relaxa.

Kam jezdíte vy?

Žádné komentáře: