19.08.07

O kašpárkovi


Dá se i s malým kašpárkem sehrát velké divadlo??

Záleží na herci - není herec jako herec.
Naše divadlo představuje několik adeptů na titul kašpárek roku.
Nominovaní adepti podali různé herecké výkony, které si nyní přiblížíme.

1. Kašpar číslo 1
Nalákal mě na chlebíčky, dle jeho slov - nejlepší, vlastnoručně vyrobené chlebíčky. Těšila jsem se nejen na ně a představovala si mnohé. Vystřízlivění však přišlo záhy. Po spatření chlebíčků, které se skládaly z veky a občas i z něčeho dalšího, jsem pochopila, že tento kašpar je muž bez fantazie. Zdání může klamat, tak jsem nedala na první dojem (bohužel) a stále jsem se nepřestávala těšit na to, jaké divadlo předvede. Pak mi sklaplo definitivně. Byť se tvářil jako mistr světa, jeho kašpárek, který jako by vypadl ze série japonských miniatur Uko Ješity, divadlo ani nerozehrál a byl vypískán.

2. Kašpar číslo 2
Jelikož byl velký sportovec, nalákal mě na vodní sporty. Dle jeho slov - roztáhnem deku, naplníme vodou a zvedneme stavidla. Kdo by neodolal?!?
Divadlo to bylo kvalitní, nestačila jsem se divit.
Bohužel majitel kašpárka hraje dlouhodobě pro jinou režisérku. Představení skončilo, když pronesl větu: "asi jsem ti nachcal do bot!"

3. Kašpar číslo 3
Chodili jsme spolu do školky, na základku, do tanečních a pak do bytu. Pak začal levitovat .. A mám pocit, že i duševně. Při premiéře mi nechtěl půjčit kašpárka a šel si s ním a gumovou hadicí hrát sám. 5min hladil hubici hadice hýžděmi. Hovado! Hnus! Hasta la vista, baby!!

Vraťme se nyní k otázce - Dá se i s malým kašpárkem sehrát velké divadlo??
Podle výše uvedeného je zřejmé, že NE.
V tom případě doporučuji zakoupit kašpárka vlastního :) .

PS.: mám jich několik a máme se rádi :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jsem rád,že nemusím řešit tyto pořekadla o kašpárcích:o)))...ale na druhou starnu,alespon se máte milé slečny a paní o čem bavit:o)))
Kewin